Mężczyzna w garniturze trzyma logo InStream.io z siecią ludzi. Grafika do artykułu Vavatech o relacjach (systemy CRM) dla InStream.

Doświadczenia Trenerów Vavatech opublikowane na blogu instream.io

Na życzenie InStream, bazując na naszych doświadczeniach, w artykule pt. Relacje z klientami według firm szkoleniowych odpowiedzieliśmy na następujące pytania związane organinizacją szkoleń oraz relacjami trener-kursant:

  1. Jak ważna jest rola komunikacji niewerbalnej w budowaniu pierwszego wrażenia?
    W jaki sposób ją wykorzystać na swoją korzyść?
  2. Jaki jest najlepszy sposób na przełamanie lodów i integrację grupy podczas szkolenia?
  3. Co wskazuje na to, że zakończone szkolenie odniosło sukces?

Zobacz cały artykuł

Zobacz również

W dzisiejszym, dynamicznie zmieniającym się krajobrazie cyfrowym aplikacje stały się podstawową technologią...

Z dumą informujemy o finalizacji prac nad zaawansowanym projektem z zakresu tworzenia...

Z przyjemnością ogłaszamy rozpoczęcie nowego, kompleksowego projektu dla Instytutu Sportu – Państwowego...