Doświadczenia Trenerów Vavatech opublikowane na blogu instream.io

Na życzenie InStream, bazując na naszych doświadczeniach, w artykule pt. Relacje z klientami według firm szkoleniowych odpowiedzieliśmy na następujące pytania związane organinizacją szkoleń oraz relacjami trener-kursant:

  1. Jak ważna jest rola komunikacji niewerbalnej w budowaniu pierwszego wrażenia?
    W jaki sposób ją wykorzystać na swoją korzyść?
  2. Jaki jest najlepszy sposób na przełamanie lodów i integrację grupy podczas szkolenia?
  3. Co wskazuje na to, że zakończone szkolenie odniosło sukces?

Zobacz cały artykuł

Zobacz również

Z radością informujemy o rozpoczęciu kolejnego etapu współpracy z Tramwajami Warszawskimi, obejmującego...

Miło nam poinformować, że nasza firma podpisała umowę z Ministerstwem Klimatu i...

W listopadzie podpisaliśmy umowę na świadczenie usługi przygotowania interaktywnej mapy zasobów województwa...