W maju ubiegłego roku informowaliśmy Was o rozpoczęciu współpracy z Federacją Polskich Banków Żywności. Mamy przyjemność ogłosić, że od tego czasu miały miejsce dwa bardzo ważne etapy związane z projektem.
Etap 1 Stworzenie systemu dedykowanego Rampa
Nasza pierwsza współpraca z Bankami Żywności polegała na stworzeniu systemu na zamówienie – mini giełdy darowizn żywności „Rampa”. Ten system dedykowany (i jednocześnie zaawansowany system informatyczny) służy do operacyjnego zarządzania współpracą z darczyńcami i darowiznami żywności pochodzącymi z sieci handlowych.
Poniżej wybrane funkcjonalności, jakie posiada ta aplikacja webowa, dostępna pod adresem rampa.bankizywnosci.pl:
- zarządzanie procesem oraz współpracą z partnerami,
- planowanie harmonogramu darowizn,
- bezpieczne gromadzenie danych osób korzystających z darowizn,
- generowanie upoważnień, dokumentów, sprawozdań,
- określanie geolokalizacji,
- integracja z systemem ERP oraz modułem BI.
To tylko niektóre z wielu funkcjonalności, jakie posiada stworzony przez nas system. Więcej o RAMPIE przeczytacie w naszym poprzednim artykule.
Aktualnie możemy pochwalić się, że w listopadzie ubiegłego roku zakończyliśmy tworzenie projektu, świadcząc od tego czasu usługę gwarancji. Referencje potwierdzające zadowolenie Federacji Polskich Banków Żywności znajdziecie na naszej stronie.
Etap 2 Wsparcie techniczne i utrzymanie systemu
Dzięki zadowoleniu ze współpracy z naszą firmą, Banki Żywności chciały kontynuować współpracę w ramach kolejnej umowy. W lutym podpisaliśmy więc umowę na usługi utrzymania i wsparcia technicznego polegającą na:
- usuwaniu błędów zwykłych i krytycznych,
- zapewnieniu dostępności systemu oraz prawidłowości jego funkcjonowania,
- reagowaniu na problemy wynikłe z pracy z systemem,
- udzielaniu bieżącej pomocy dotyczącej eksploatacji systemu.
Szukasz platformy skrojonej pod Twoje potrzeby?
Skontaktuj się z nami poprzez formularz kontaktowy, a opowiemy Ci o szczegółach!

