Logo "bluAir" z hasłem "READY TO GET?". Grafika do bluAir, dedykowanego systemu Vavatech do marketingu mobilnego Bluetooth.

Technologie mobilne Javatech wykorzystywane przez Samsunga, Sony Ericsson i Nokie

  • Nokia Trends Lab Nokia Trends Lab. W sześciu warszawskich salonach Empik (Arkadia, Złote Tarasy, Junior, Nowy Świat, Wola Park, Galeria Mokotów) trwa kampania promująca zbliżającą się imprezę Nokia Trends Lab w warszawskim Koneserze, w której wykorzystane są nadajniki kieszonkowe bluAir.
  • MTV Europe Music Awards MTV Europe Music Awards, Pola Mokotowskie, Warszawa. Sony Ericsson wykorzystuje nasze rozwiązania bluetooth do promocji nowego modelu telefonu komórkowego.
  • Samsung Electronics Nasze rozwiązanie internetowe (WAP) do pobierania aplikacji na telefony komórkowe zostało wykorzystane przez Samsung Electronics w akcji „Zbadaj się”, propagującej medyczny program profilaktyczny dla kobiet.

Zobacz również

W dzisiejszym, dynamicznie zmieniającym się krajobrazie cyfrowym aplikacje stały się podstawową technologią...

Z dumą informujemy o finalizacji prac nad zaawansowanym projektem z zakresu tworzenia...

Z przyjemnością ogłaszamy rozpoczęcie nowego, kompleksowego projektu dla Instytutu Sportu – Państwowego...