Asysta techniczna oraz rozwój Systemu Obsługi Wniosków i Administracji (SOWA)

Drukuj
1 2 3

Oferta firmy Vavatech została wybrana jako najkorzystniejsza w publicznym postępowaniu przetargowym na usługi związane z usuwaniem błędów i awarii oraz rozbudowę Systemu Obsługi Wniosków i Administracji (SOWA). W styczniu 2017 roku podpisaliśmy z Ministerstwem Rodziny, Pracy i Polityki Społecznej stosowną umowę i przystąpiliśmy do realizacji usługi.
Usługa będzie świadczona przez okres 24 miesięcy, podczas których poza usuwaniem błędów i awarii przewidzianych jest 2 600 roboczogodzin na prace związane z rozwojem systemu.

System Systemu Obsługi Wniosków i Administracji (SOWA) przeznaczony jest do obsługi merytorycznej w zakresie wypłaty świadczeń pracowniczych realizowanych przez Wojewódzkie Urzędy Pracy (WUP). Do podstawowych funkcjonalności realizowanych przez system należy:

  • Ewidencjonowanie wniosków wpływających do WUP
  • Rozpatrywanie wniosku
  • Przygotowanie pism związanych z wypłatą świadczeń z wniosków, druków a także PITów
  • Przygotowanie raportów związanych z wypłaconymi zaliczkami
  • Ewidencjonowanie wykazów wpływających do WUP
  • Rozpatrywanie wykazów
  • Przygotowanie pism związanych z wypłatą świadczeń
  • Przesłanie wniosków i wykazów przez pracowników merytorycznych do akceptacji i dalszej kontroli w ramach wew. obiegu dokumentów
  • Zamawianie i przekazywanie środków na wypłaty świadczeń
  • Dokonanie przelewów przez WUP
  • Obsługa postępowań odwoławczych
  • Moduł statystyczny
  • Moduł administratora

SOWA wykorzystuje w warstwie bazy danych serwer zarządzania relacyjną bazą danych MS SQL natomiast w warstwie aplikacyjnej IIS (Internet Information Services) udostępniony przez MS Windows 2012 Server. SOWA wykonana została w technologii MS ASP.NET (.Net Framework).